Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) - Serial TV : Sezonul 1
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 1 - Pilot
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 2 - 084
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 3 - The Asset
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 4 - Eye Spy
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 5 - Girl in the Flower Dress
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 6 - F.Z.Z.T.
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 7 - The Hub
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 8 - The Well
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 9 - Repairs
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 10 - The Bridge
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 11 - The Magical Place
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 12 - Seeds
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 13 - T.R.A.C.K.S.
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 14 - T.A.H.I.T.I.
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 15 - Yes Men
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 16 - End of the Beginning
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 17 - Turn Turn Turn
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 18 - Providence
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 19 - The Only Light in the Darkness
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 20 - Nothing Personal
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 21 - Ragtag
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 1 Episodul 22 - Beginning of the End
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) - Serial TV : Sezonul 2
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 01 - Shadows
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 02 - Heavy is the Head
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 03 - Making Friends and Influencing People
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 04 - Face My Enemy
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 05 - A Hen in the Wolf House
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 06 - A Fractured House
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 07 - The Writing on the Wall
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 08 - The Things We Bury
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 09 - Ye Who Enter Here
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 10 - What They Become
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 11 - Aftershocks
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 12 - Who You Really Are
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 13 - One of Us
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 14 - Love in the Time of Hydra
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 15 - One Door Closes
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 16 - Afterlife
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 17 - Melinda
Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) Sezonul 2 Episodul 18 - The Frenemy of My Enemy